Tillbaks för att stanna

Heeej! Det var längesen nu...

Jag och Hanna har båda haft en bloggpaus men nu är vi tillbaks igen! Jag har inte bloggat för att det har varit mycket som kommit ivägen för att öppna datorn och blogga. Vi gör om hemma så det är mycket som inte är som det ska, rörigt och ja ni vet nog vad jag menar.

Idag ska jag inte till stallet :( jag ska gå och kolla på bio och kika lite på stan :)

Igår gick jag upp 7 för att åka till stallet för att släppa ut hästarna och sen rida, så det är skönt att få sova ut!!!

Har iaf haft bästa veckan på länge.

- Ridit Lisa på lektion
- Gjort en grym historiauppsats som jag fick hur bra respons som helst på.
- fick A på mattediagnosen
- kingsland jacka från US
- Ridit Silvia såhär efter RM och det kändes sjukt bra.
- varit med Carro när hon red Ronja :)
- beställt en IPhone 5
- Red på Clinicen ryttarens Hjälper
- Ridit Lisa <3

Fattar ni vilken grym vecka ❤❤

Imon är det sittsträning som gäller ;)

Kram på er❤💗

Horses in My ❤


Kommentarer

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0