Spruta :/

Hej Hanna heter jag kommerr ni i håg mig? 
 
Nej men så länge sedan var det inte som jag bloggade.
Men berättar väll lite kort vad jag gjort..
 
Tisdag: 15.45 så jag åkte bara hem och gjorde läxor.
Onsdag: Sluta skolan 12 så jag och Carro o Hanna F åkte dirket till stallet nästan.. Hjälpte till med hästarna kratsa nästan alla hästarnas hovar i stallet.....  Sedan börja min ridlektion förväntningarna var inte så höga.. Från i måndags.. men han var bäst! Eller prata med Sofia (vår ridlärare) lite efter och hon sa att Kasper var den svåraste och han är verkligen en bamse ni ska se hans hovar.. Medans alla andra hade små pigga lätt svängda hästar... Okej Räven kanske inte var så lätt för han är så pigg... Men fick så mycket beröm så mitt självförtroende är på top
torsdags: I dag i skolan tog vi spruta, den sista livmodercancer sprutan.. Den gjorde så jävla ont (förlåt) men har aldrig tagit någon sådan ond spruta och nu mår jag inte alls bra.. Man börja fryssa fick huvudvärk och massa mer så ligger bara nu med datan och kollar tv. Mamma är på föräldrar möte så är ensam hemma :/ 
Skulle ju egentligen rida Polly i dag men kunde inte för jag mådde så dåligt och hade så ont.. 
Jag och bamse kram Hanna
 
 

Kommentarer

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0