Silvia <3 Din grymma, älskade och underbara häst vi gjorde det!!!!

 
 
Hej! Jag ska verkligen ta tag i bloggen, jag ska blogga så mycket jag hinner.
Idag har varit världens grymmaste dag ever! För det första så vann jag RM på Silvia, ponnyklassen :)
Blev så sjukt chockad när de sa att jag vann. Silvia var hur grym som helst och jag är verkligen jättenöjd. Hästkunskaptestet gick också jättebra :) 
 
Ellinor har tagit en massa fina bilder som ni förmodligen kommer att få se denna veckan so fort hon har fixat de och mailat dom till mig :) 
 
Priset var såklart en GUL&BLÅ rosett, en tom Joules pike, och en hello-kitty frotehandduk. (för er som inte vet vad RM är så är det en tävling bland alla lektionsryttare, där man tävlar en hel dag i hoppning, hästkunskap och dressyr)
 
Det var en sak som gjort min dag :) Sen så har jag även fått massa nya saker. Bla, NIKE assnygga lättviktsjoggingskor (neonorange), Nike träningsbyxor, 2 skinnjackor (en superlik kenzajackan), 4 hoodies, 2 par jeans, ett par metallicfärgade skinnbyxor från Gina, 3 stickade tröjor, en mössa, 2 halsdukar, en pyamas och tillsist en dunväst som ja ska rida i !!!
 
En sak till som gjorde mig så sjukt glad är att jag ska rida Lisa imon på ridlektionen :)
 
Anledningen till varför jag INTE bloggat denna veckan är för att jag har haft sjukt mycket i skolan och för att jag har varit i stallet på exakt all min lediga tid. Har ridit 7 gånger denna veckan och ja, haft det allmänt lagom stressigt ...
 
Jag lovar att lägga ut bilder så snart Ellinor mailat :)
 
Älsklingshästen herself <3
 
 

Kommentarer

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0