Privatlektion :)

Imorse hade jag privat lektion med Paula för Sofia och jag fick Smilla <3 Det gick så jävla bra. Vi hann hoppa sjukt mycket. Först 4 galoppbommar på marken så att vi skulle hitta takten och rytmen ordentligt. Det klarade vi galant... Sen var det 3 galoppbommar och ett hinder efter och det gick också grymt bra. Vi tog bort en bom för varge gång och tillslut läg det sista hindret på 1 m ;) Sen hoppade vi 3 banor på 90 cm och avslutade med att hoppa 1,05-1,10m på långsidan i båda varven. Guuud någon skulle varit med och tagit kort. Det gick så sjuuuuuuukt bra. Har fortfarande den där känslan när vi flyger långt över hindret. Ingenting slår den känslan asså.
 
Har verkligen utvecklats sjukt mycket över sommaren. Känner det när jag rider större hästar såsom tex BOLLEN och SMILLA att bara för ett halvårsen hade jag inte alls någon bra kontroll på dem. Men nu på sista tiden (främst idag och igår) så har jag fått så sjukt mycket cred och beröm, och jag har så himla bra självförtoende. Livet känns så mycket enklare. 
 
Ska verkligen njuta av denna känslan lääääänge!!
 
Kram
 

Kommentarer

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0