Planera 24 h om dygnet

Hej allihopa!
 
Jag vet inte hur det är med er, men jag har det just nu väldigt svårt att hinna med allt, och... det slutar alltid med att jag somnar 23 :(( Det gör att jag inte orkar något, och blir en zombie. 
 
Vad hade ni tyckt om det här?
 
Gå upp 06.30 göra sig iordning, slänga i sig lite frukost, packa ridkläder och vid 7.35 dra iväg till skolan. Sitter eller står på det proppfulla spårvagnen i 20 min. Jag kommer fram till skolan, (går på en stor skola med över 100 salar) jag hämtar böcker i skåpet till den första lektionen. Sen är det 5-10 min imellan tills nästa lektion börjar. Sen vid 11 så ska man då slänga i sig mat på 10-15 min och sen har man kanske 5-.10 min på sig tills nästa lektion börjar. Så håller dagen på tills klockan 15-16 (beror på lite) vi har ungefär 6-7 lektioner per dag och i stort sätt inga raster.... Sen så ska man då stressa till stallet som ligger 1h från skolan. När man är framme ska man byta om och fixa i stallet och rida. Sen på måndagar har jag hästkunskap (ibland dressyrsatsningsmöte efter den vid ca 19.30) efter jag ridit. och på tis eller ons har jag US möte sent. Ibland hinner jag inte fixa i stallet innan jag ska rida och då måste jag göra det efter, vilket gör att jag kommer hem sent!!! Så, då var det också avklarat. Men jag kan verkligen inte ta det lugnt när jag kommer hem, nej då ska det göras högar av läxor och så ska jag äta,duscha, och ibland måla naglarna, blogga! Hade ni varit trötta efter en sådan här dag???'
 
Förstår ni nu varför min uppdatering kanske inte alltid är så bra?! 
 
Jag försöker verkligen, men jag är en människa och även jag blir trött... så därför vet ni att det alltid finns anledningar till varför jag ibland inte hinner blogga. Hur känner ni? Känner ni er tvingade till att uppdatera, för att hålla kvar alla läsare, eller bloggar ni när ni känner för det?
 
Kram, Hedvig :)
 
*so true :)

Kommentarer

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0