Min dag :)

Hejsan!
 
Idag har jag varit i stallet och ridit... Red världens finaste <3 Lisa, herregud. Finns ingen finare häst i hela universum. Att jag har fått lära känna henne är bara ännu mer otroligt. Hon är en drömhäst. Först fixade jag i stallet vid 11 sen kom Hanna och så gjorde jag iordning Lisa, och så tog vi en runda i parken, travade pyttelite bara och klättrade lite. Det var jättefint väder och Hanna tog några fina bilder, och filmade. Ska lägga upp bilderna ikväll, har inte laddat över dem till datorn än...
 
Sen myste jag och Lisa lite i stallet. Vi stretchade lite också... Har varit en toppendag idag :) Allt har varit helt perfekt, sånna dagar vill man ha mer av. På bussen hem träffade jag Kajsa, jättekul :)
 
Imon ska jag till stallet kl 7.00 :O Eller ska vara där 8.30, men måste ju åka en timme innan. Ska släppa ut hästarna... Väldigt tidigt! Men sen ska jag och Linnea rida ut, så det ska bli jättekul :) Ska träffa Carro lite i stallet på e.m också! 
 
Hoppas den dagen också blir lika rolig :)
 
*Gammal bild (random)

Kommentarer

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0