Makita <3

Hej förlåt att jag inte har bloggat något men har haft det lite fullt upp....
I tisdags var det friidrots dag i skolan och sen så var jag så trött skulle egentligen till Polly men hade så mycket läxor  till onsdagen, 40 ord samt meningar i franska och 30 ord på engelska... 
Igår: Var ju skola först förhören^^^sedan så sluta vi vid 12 åkte nästan direkt till stallet eller nej men det blev ett litet missförstånd.. Men fick Makita och det gick jätte bra en riktig dressyrhäst. :) Hon gick så fint i form ända från vi börja till vi sluta! så stolt över det, nästa gång får jag ta dressyrsadeln, om den är ledig Wiho!  hahah
 
I dag är det hemstudiedag snart kommer Carro så ska vi kolla på Niceville och skriva om den på engelska sen åker vi till polly fixar jag rider och sedan hem och sedan i kväll gör jag en välddigt rolig grej som ni får veta i morgon eller i kväll! <3 
Kram Hanna! 

Kommentarer

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0