Love my life <3

Gick upp klockan 7 i morse för att göra i ordning mig ni vet äta frukost och så sedan åkte jag till polly (stall brannshult)  Och fixa allt gick en kort liten runda hade nämligen brottom till städdagen på andra stallet (stall brk)..
Så det blev lite kort.. Sedan så på städdagen så var jag med alla kompisar och så  men efter lunchen fick jag och Hedvig det värsta jobbet man kunde tänka sig.. (kanske inte värst) Men vi skulle måla staketen i "stor hästarnas hage". Det var så lerigt och allt lite kul var det ändå.. Hedvig fick massa färg på sig kanske var det som var det roliga? hahaha, Jag klara mig! Eller fick lite färg på skorna men det gick bort sen.. 
 
Sedan åkte jag hem och så satte jag och mamma upp mitt nya skrivbord. Som jag nu sitter vid och bloggar på min mac. Den är så snygg så fräsht! Vill ni ha bild? Nej vi ta en bild på mig Polly ist! 



Kram Hanna! 


Kommentarer

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0