Justin has changed my life <3

Herregud! Jag vill inte sprida negativa tankar på bloggen, tro mig! Men jag gillar inte ytliga bloggar så därför skriver jag som det är....

... Jag står inför svåra beslut. Kan inte exakt berätta än, men ni kommer bli förvånade. Det kommer ta ett tag tills allt är fastställt och bestämt. Därför vill jag inte berätta något än.

.... Jag har det jättebobbigt just nu, allt går fel. Jag stressar ihjäl mig, skoldagarna är långa och intensiva och jag har andra saker som ställer till det för mig. Vet ni vem den enda personen är som gör mig glad? Det är Justin. Han förgyller min dag, när jag inte är glad sätter jag på hans musik eller tittar på bilder och jag blir glad. Han är fantastisk. Ni kanske undrar varför många inlägg relaterar till JB och det är för att det är så irl, med!!

Jag håller på med inlägget om min lilla "nyhet" som kommer upp så fort allt är bestämmt :)

Hoppade Bollen idag på lektionen, det gick jättebra😊


Kommentarer

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0