Helgen med världens bästa Carro

Igår (fredag) sov jag över hos Carro :) Det var hur kul som helst. På eftermiddagen klättrade vi i plommonträd (!) och i berg. Sen så gungade vi och pratade. På kvällen hoppade vi studsmatta och kollade youtube och MTV VMA's best video gala typ, Justin va inte med :( Sen chattrade vi en hel del också. PÅ morgonen tittade vi på breaking dawn part 1, så sorglig :'( Sen hoppade vi med Teddy (carros söta kanin) och sen åkte vi till stallet.
 
Vi fixade allt hos Lisa och sen så red jag medans Carro gick med :) Lisa har tagit det lugnt denna veckan och hon var aspigg, men det gick bra ändå! Sen städade jag ut mitt skåp, Carro hittade ett nytt också, som var större än hennes gamla. När jag snackar om skåp, så menar jag skåp till att ha ridsaker i typ. Sen så putsade vi all utrustning och så tog vi bussen åt var sitt håll hem... Önskade att jag bodde närmre.... :'(
 
Men vi ska träffas imon också och baka, det ska bli jättekul! Läs carros blogg: http://justcarro.blogg.se/
 
Älskar er!!

Kommentarer

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0