Dagen 23 sep

Hej  förlåt att jag inte hart bloggat men ja det har hänt så mycket... Har provridit Greta, som jag ska rida ett lite tag.. Rida in henne i dressyr rättare sagt!<3 
Men Hedvig och massa andra tävla Rm i dag och hon vann så, grattis älskling!<3 
Hann inte se något men var i stallet och peppa.. haha nja.. 
Men sedan åkte jag till Greta eller Gnistra! Hon gick jätte fint en blivande dressyrstjärna! 
 
Men Shemat för veckan:
Måndag: Skolan, Rida Smila på brk. 
Tisdag: Skola, läxor!
Onsdag: Skolan, Greta ( stall östgärde), Rida Makita (brk) 
Torsdag: skola, Greta stall Ö, Polly stall B 
Fredag: Skola, Polly 
Lördag: Greta, Quina stall Ö, Polly stall B sedan hittar jag väll på något med kompisar! 
Söndag: Polly sedan vet jag inte! 
 
Kram HAnna! 
Stolt fotograf^^^^

Kommentarer

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0