Olympia, hoppning!

Hej jag är så dålig på att blogga men har ju gjort massa tidinställda om min bok eller min bok!
Nu känner jag att det är pinsamt! Men jaja ni får se det! 
 
Kan ju berätta lite om vad jag har gjort, jag har inte gjort såhär riktiga inlägg sen föra tisdagan. 
MEN KLARA GRÖNT KORT, HAPPY! :D Så föra onsdagen provet, hade engelska prov i skolan också.
Torsdagen var jag hos Polly och red henne! Det gick sådär har inte hittat knapparna än! 
Fredagen så hade vår klass världens bästa haloween disco för 1-5 och exakt alla älskade det, stolt!
Skadade min fot bara......
Lördag: Polly <3 sedan till mormor som fyllde år! Grattis i efterskott! <3 
Söndag upp klockan 6 (mormor bor 2 timmar bort från stallet) fyra mormor som fyllde år på söndagen sedan åka till stallet halv 8 kom fram till stallet 9 och då var det bara och börja knoppa och rykta skulle nämligen, tävla! 
Det gick allmänt dåligt eller framridningen gick det tsom en dröm men när det var ökad trav gjorde jag ett galoppinslag och sedan var jag allmänt sur på mig själv! Men kom på en delad 4 plats! med dålig procent! 
Måndag hoppa Smila gick sådär, gillar henne mer nu en förut alla fall! 
Igår slutade 4 ungefär och det var bara hem och göra läxa! 
I dag så sluta vi 12 hem göra läxa 3 prov nästa vecka en inlämmning! Så övade på det! 
Sedan var det stallet skulle engentligen hoppa Makita men Sofia L (min ridlärare) sa att det var bättre om jag tog Olympia! Hade aldrig ridit henne och hon var bäst! Hon gick jätte fint i form på uppvärmingen sedan hoppa hon super! fick as myckeet beröm kanske därför jag gilla henne????? 
Men kram Hanna! <3 ska börja blogga mer! 
 
 

Kommentarer

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0