This girl has bieberfever

Tja bloggläsare!
Statestiken har varit toppen, och jag har inte bloggat... Fyfy... Men nu börjar jag igen, lovar det <3
Jag har verkligen en cruch på JB <3 Seriöst, jag ägnar timmar åt att titta på bilder, videor och främst lyssnar på hans bästa bästa grymmaste musik,det enda jag lyssnar på faktiskt... Jag har tillochmed blivit så galen i honom att jag har ett fotoalbum på mobilen som heter Justin <3 där har jag 400 bilder! Jag låter helt knäpp i huvet kanske men jag älskar honom. Världens bästa ever!!!!!!!!!
 
Tycker nästan att han borde få en plats i headern, FAKTISKT! 
 
Får se hur det blir med det....
 
 
 

Dear Justin, I found you in 2009, I fell in love with you in 2010, I stayed by your side in 2011 and I promise I won't leave you in 2012. 

 

Du är världens finaste,snyggaste, sötaste och bästa kille och kommer alltid att vara det, vad som än händer LOVE YOU! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0