Min underbart härliga vecka <3

Hej elbloggläsare!
 
Bloggen har kommit sist bland allt den här veckan, och dels beror det på att det är ny skola och mycket nytt att ta in samt längre skoldagar..... Sen har jag varit i stallet en hel del i stallet.... Så ja det har minst sagt varit en full vecka. Hanna skrev om vad vi gjorde i fredags och idag så låter bli. Joggade imorse, typ bara 2 km men det var i skogen, tränade intervaller i branta backar, känns riktigt bra nu efteråt. Igår kväll sprang jag 3.5 i ösregn, gissa om jag var blöt efteråt!!! Fundera på att springa imon efter stallet eller på morgonen vid typ 6.00 men nje. Vi får se. Tycker bara det är skönt att röra på sig lite på morgonen. Fast vi springer mycket på skolgympan oxå såklart <3 ... Annars är det ju friidrott på tisdag ;) 
 
Som ni kanske märkt har jag och Hanna blivit smittade av BIEBERFEBER och ja, vi är beroende av honom. Idag har vi pratat, pratat, pratat, lyssnat och pratat lite till om honom och lyssnat på låtar. Herregud!! Nu ska vi även till Köpenhamn och titta på honom nästa år. Jag kan fortfarande inte fatta att det är sant <3  NYP MIG I ARMEN!!!
 
Men är tillbaks som vanligt imon.... Om allt går som planerat. :)
 
Trevlig kväll på er!!
 
Citat lånat av Carro (justcarro.blogg.se) : Nobody is perfe... Oh hi Justin <3
 
puss :*

Kommentarer

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0