Love!❤

Har inte bloggat sedan torsdags eller har gjort några jb inlägg här nedan för är käär kan man säga kolla den snyggingen och nypp mig i armen jag och hedvig ska gå på JB! <3 

Men berättar dagarna lite sammanfattat:
Fredags: Skolan sen åkte jag, hedvig och Carro till svensk ridsport affären det skulle vara rea men var inte så mycket...:( sen kolla vi även in på kungsmässan hitta inget där heller.. sen åkte jag och hedvig hem till henne sen åkte jag vidare till pappa det blev ganska sent så la mig nästan direkt..:)
Lördag: MIn storasyster kom upp och vi åkte bilen till MArstrand (vårt sommarställe med pappa, som ni kankse vet?)  Ja och hade en mys dag åt lunch på lasse maja, dom har världens godaste pizza så tog såklart en nams!!!!!!!!!!!!!!!:) Sedan åkte vi hem och hade mys! 
Idag:  Har varit med Hedvig hela dagen dom sa att det skulle var super rea på svensk ridsport idag så såklart åkte vi ditt, hade det blivit mer rea? nej inte för ett öre bara mer utplockat men vi gick in på kungsmässan och titta men vi var rätt så trötta men jaoo vi prata massa JB <3 och sedan prata jag med Mamma och jag fick gå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi ska gå i köpenhamn 20 april det ska bli så himla kuuuuul!!!<3 
Lyssnar på massa go musik nu och gör franskan! ja ni kan ju gissa själv vilken musik jag lyssnar på? 
Kram HAnna!
 

Kommentarer

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0