Hahaha

Ojj då vi har inte bloggat sen i måndags så får vi nästan statistik rekord!

Men nu bloggar jag och kommer göra det super mycket nu framöver tror jag..
Nej men lovar det har varit så mycket nu med skolan och allt!

Tisdag: skolan normalt sedan var jag hemma min mormor kom!
Onsdag: skola, sluta 12 så åkte till stallet 1 hjälpte till att ta in privat hästarna sedan ryktade jag Tristan länge.... Hade aldrig sätt honom så smutsig heregud! Sedan hjälpte jag Lisa lite med Sam (en häst)...
Senare kom Hedvig så var lite med henne jao.. Senare på kvällen så red jag Midway på lektion det var dressyr och han gick fint! Har nästan aldrig sätt honom gå i form så är jätte glad!
Torsdag: det var kick-off med skolan det blev en riktig rolig och lång dag börja 8.15-23.30 så idag är jag ledig...
Men vi paddla kanot och gick lång promenad och sedan på kvällen myste vi alla! ❤❤❤❤

Idag ska jag vara med Carro!

Kram


Kommentarer

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0