fre 31 aug 16.30.14

Tja tja dagen  i dag har varit en super dag har varit ledig pga vi sluta halv 11 i går...och det var ju bara roligt så MOHAHAHA!   

Men har varit med Carro senare kom Hanna S och vi hängde lite gjorde lite roliga saker............
Senare skulle Carros kusin komma så vi fick gå så vi gick hem till mig eller njaa.. 
Hanna S skulle vara med Hanna F och Hanna F var inte hemma så ja alllt blev bara helt konstigt tur att man har dig JB<3 

Men nu ska jag bara slappa är väldigt trött från i går jag la mig ju inte sent men det tar ju på kraffterna att vara i en skog i 10 timmar!!!!!!!!!!! plus att vi gjorde massa lekar och paddla kanot så jaoo.. Säger jaoo väldigt ofta och inläggen blir ganska konstiga då men bjuder bara på mig själv.. ;)  
 
Tänkte ni på en sak att jag har väldigt många "Hanna vänner" och jag heter det själv...:) 
 Kram Hanna! 

Kommentarer

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0