Polly <3

Nu ska jag berätta den hemligheten jag har hållt här på bloggen...
I torsdags så provred jag en ponny som heter Polly. Dom ville att jag skulle bli medryttar på den!!:) 
Fatta om jag blev glad eller? Prövred den ju i torsdags och den var så typiskt Hanna häst en drö för mig! 
Åhh älskar den.. Ska rida den i morgon också och då ska vi mer prata vad allt finns.. Jag skulle bestämma mig i helgen om jag ville bli eller inte, hade redan bestämt mig efter jag såg henne... Hon är så söt <3 
 
Polly är en söt mysig och älskar att tjela(?)  Hon gav mig 100000000000000000000000 pussar och ja jag blev helt enkelt helt kär!<3 Vi sadla och tränsa och hon var supersnäll :) Måste bara säga det här som plus :) Hon hade pulanosgrimma och brunt shabrak och sådant puff och hon blev så söt i det så man dog..:) 
 
Men hoppa upp på henne och skritta fram länge, sedan börja trava och hon gick fint i form.. sedan börja jag galoppera och hon tog verkligen i men fick en gå rätt så sammsat.... sedan så tog jag andra varvet med.. 
Sedan gick hon fint hela tiden och jag bara dog av kärlek! 
Denna hästen är verkligen en Hannahäst den var het men hon var ändå inte stark.. jo ibland, men nej...
Ja hon är bara fantastiskt, och kommer absoult bli medryttar på henne.
 
I morgon så ska jag rida igen då ska hon vissa vad allt finns och vilka dagar och så...
 
Är bara så lycklig så om det är fel i texten då är det lite det, darar av gladhet! :D  :D 
en bild på mina fina vänner, älskar er! 

Kommentarer
Postat av: S a n n a W i d m a n

Sv: Vad kul att ni är med :)
Tack så mycket, er blogg är superfin! ♥ :)

2012-09-08 @ 15:58:20
URL: http://FotbollsSanna.blogg.se
Postat av: S a n n a W i d m a n

Sv: Vad kul att ni är med :)
Tack så mycket, er blogg är superfin! ♥ :)

2012-09-08 @ 15:58:33
URL: http://FotbollsSanna.blogg.se

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0