läxa klart stallet nästa :)

Tja skolla har varit jätte bra i dag härlig dag, fast har varit så trött höll på att sommna på en lektion och nu är jag så trött så jag nästan inte kan skriva så om det är skrivfel är det därför^^^^^^
Men en tjej gick och krama mig för att jag hade så snygga kläder på sig hon bara "Kära Hanna varför har du för fan alltid snygga kläder på dig man dör ju!" hahaha man blir ju super glad då...:)
Kul att vi får så mycket kommentarer och att statistiken är så bra..:)
 
Men nu har jag gjort läxa eller matte läxan är klar och lagt in engelska gloserna på gloser.eu så nu ska jag äta lite sen ut med tindra och sedan tar jag bussen till stallet, kommer lite senare i dag en som vanligt.. Men ska rida Kasper så det blir roligt tror vi ska hoppa små hinder? 
 
Kram Hanna 
Tog bilden i går men min system kamra, söt va? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Sv: Tack så mycket :)

2012-09-03 @ 17:42:45
URL: http://ffannyelgstrand.blogg.se

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0