24 dagar

Har kommit nya läsare, ni som läser bloggen kanske inte känner mig så bra så kör en 24 dagar hoppas ni gillar det. Tycker själv att det ska bli väldigt skoj! :
 
Dag 1: Din facebook profilbild.
Dag 2: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 3: Några jag aldrig kommer glömma.
Dag 4: Vad jag har i min väska.
Dag 5: Dagens outfit.
Dag 6: Något jag längtar efter.
Dag 7: Fakta om mig själv.
Dag 8: Bild på en tid jag saknar.
Dag 9: Bild på mig som liten och som nu.
Dag 10: Några bilder från din förra sommar.
Dag 11: Den som betyder mest för dig!
Dag 12: Det här saknar jag.
Dag 13: Favorit citat.
Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 15: En bild som alltid får mig le.
Dag 16: Bild på mig och mina syskon.
Dag 17: Något som har förändrat ditt liv.
Dag 18: Mina drömar.
Dag 19:  Mina bästavänner.
Dag 20: Något som du skulle villja göra innan 2012 är slut
Dag 21: Favorit klädesplagg.
Dag 22: Min favo outfit.
Dag 23: Mina rädslor
Dag 24: Någon du var nära vän med som liten.
 

Kommentarer

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0