Jag är otrolig!

Glömde hela Söndag! Den är knockfull!
Min mormor fyller år på söndag och så att jag ska hinna tävla får vi åka ditt kanske på lördagen och till tävling efter vi har fyrat på söndag morgon!❤
Vi får se helt enkelt tror det blir lördag och åka på söndag morgon, hoppas på det! Så inte hela släkten kollar på!:/
Nej det gör dom nog inte ändå men jaja!
Det tar väll ungefär 1,5 timme att åka till henne så om vi åker 8 så går det!
Men det är ju en hel vecka kvar så det löser sig!❤ Min pappa kom hem från London för en vecka sedan och fick kläderna i helgen! Det är hollister och det har jag på mig! (Glömde säga att jag var hos pappa i helgen på Marstrand, vi hade hummerkalas med släkten!) ❤
//Hanna


Kommentarer

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0