tjatja!

Hallu nu är jag inne på Pias data samma som jag har hemma då men jaao! 
Har ni tänkt på en sak? Jag säger väldigt ofta "Jao" men vakna för en stund sedan åt frukost och nu gick mamma och Pia ut på morgon promenad med tindra sennare ska vi kolla i affärer! 
Men jag länktar så efter stallet jag ska ditt utan komps eller med jag måste bara ditt men får vänta tills i morgon jag skiter i om hästarna är på ridläger och att det inte finns något att göra men jag hittar alltid på något ska smsa massa stallkompisar nu att jag har kommer hem i morgon och det skulle vara roligt att ses! 
Hoppas alla är hemma i morgon då så alla kommer! <3 men ska göra tidinställda inlägg nu så kram Hanna! 

Kommentarer

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0