Skola..skola

Hej förlåt att jag inte har bloggat eller jag gjorde ju en dagens outfit i går och ett annat kortis i söndags men dom räknas ju inte som riktiga..typ

Men i söndags så tog jag bara det lugnt fick världens förskyldning efter febern..
Men på kvällen red jag tillbaka Laika från sommarhagen, supermysigt!❤
Blabblalavla och så mer..

I går så var det ju första skoldagen superkul att träffa alla!!! :) vi prata massa och allt sedan så åkte jag oCarro HannaF till stallet efter ett tag hos mig!
Ridskolan börja nu så ska bli så kul!
Jag fick Kasper och hade aldrig ridit honom och mina förväntningar var att han var latt, latt och latt som alla hade sagt men det var han inte alls utan så där lagom latt och sådär lagom pigg!
Han gick fint i form hela passet nästan fast man fick jobba lite med han..inte den lättaste men en riktig HANNA HÄST❤ namnna älskar Hanna!
Kan inte skriva hur han är!

I dag så har det varit i skola sluta klockan 15.45!!! Sent! Sedan följde Hanna F med mig hem och vi gjorde matte läxan vi fick i dag, så nu är läxan klart! Men nu ska jag kolla tv..... Have à Nice night!


Kommentarer

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0