Liseberg!

Förlåt för bloggningen men i går så var jag på Lisebeg med Wilma, Linn, jossan och Hedvig!❤❤ alla var faktiskt riktiga fegisar förutom Hedvig så vi fick åka lite själva så vi t.ex kunde åka atmosfear balder men allt var jätte roligt!

Vann inget men var riktigt nära jag hade tagit en hel bricka på 63 64 65 66 67 gissa vilket nummer det blev? Jo 68 så himla typiskt!

Men sen så köpte vi lite skol grejer till mig på väggen hem! Även om klockan var 7 på kvällen! Men var så trött så slängde mig bara i soffan och kolla på tv men sen så fick jag ett ryck efter klockan 9 varje kväll blir jag pigg så städa jag mitt rum!

I dag ska jag vara med Carro vi kanske ska sova över men jag vill ha en dag på stranden ock pressa nu är det sista dagarna att bli brun gäller att pressa pressa pressa nu verkligen!
Men kram Hanna'


Kommentarer
Postat av: Petra

Vad roligt att vara på liseberg! :)

2012-08-16 @ 10:37:48
URL: http://livetsompetra.blogg.se

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0