Kaasper❤

Woody jag red för några veckor sedan är exakt som Kasper, Woody kanske var lite latare men det är samma typ av häst! I dressyren då Woody blir het i hoppningen och Kasper säger dom att han blir latare........

Detta inlägget skrev jag i går eller inte samma nu skriver jag om det bara försvann när jag skulle trycka på publicera så jaja men nu har jag mera kraft efter natten!

Red Kasper i går då^^^ han var nog bättre i måndags men då höll jag inte formen i galoppen som jag gjorde i går. Men i går han var jobbigare efter ungefär halva passet börja han gå ner i form och i måndags hela passet så jao..,.... Är super nöjd ändå!❤
Sedan hade vi teori som alla bara babbla på vi hade ju inte sets på skit länge!

Dagen i skolan var som en vanlig skoldag fast vi sluta 12, mohahaha
Sedan var jag med Carro o Hanna F hos Carro och fluma, haha
Men vi åkte till stallet vi 2 rykta Tristan länge och fint! ❤ ska kanske åka och rykta han i dag med ska jogga till stallet och kolla på bär Hedvig rider!❤

Men i dag är det skolfoto så ska gå och öva minner nu....hahaha

Kram Hanna'


Kommentarer

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0