I'm like too be à girl

Nananana har den låten i hjärnan och kom på att jag inte har bloggat i dag så Japp nu kör jag! Hahha det här inlägget kommer bli failat som alla mobil inlägg blir så förlåt! Men i dag har jag varit på ridklubben där Astrid stog ja det är rätt så svårt man får en tår i ögat ja orkar inte prata om det.... Men vi åkte hem och kolla på OS hoppning med några tjejkompisar här! Och så baka vi och sedan stallet igen! Men nu ligger jag i sägen och myser vi har precis ätit middag ja! Ha en bra kväll! Kram!


Kommentarer
Postat av: ebba | foto

Jag har mailat till hedvig så vore jättebra om hon kunde svara så fort som möjligt ;)

2012-08-06 @ 21:29:12
URL: http://eebbaaa.blogg.se

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0