I don't care, i love it

Tjatja bloggen, hur mår ni?      
Min roliga humor asså^^^^^
Okej till det seriössa, förlåt att jag inte har bloggat men du vet jag lever livet och det är väll meningen? 
 
I går var jag ju i stallet med massa tjejkompisar som jag ska gå på liseberg med i morgon, kul! 
Men hängde med linn med Carro till hennes stall där hon har Killma kolla där också för ska ju hyra häst nästa höst! Det verka bra men tror dock vi för uteplatser så jag kollar vidare...:) 
 
I dag har jag haft bäst! Har varit med den bästaste Carro. Först var vi på stranden och senare plocka vi bär gick till Carro och  gjorde sylt sedan ja flumma vi lite jao som vi eee! (dog nästan av skratt) 
Men kolla på sjöishästar och vill ha Parma, Charizard eller Free mest Parma hon är så söt! 
Parma! 
 

Kommentarer

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0