Första dagen med bloggen en toppen dag!

I dag har varit en toppen dag sådana dagar man kommer minnas!

Jag är på mitt sommarställe Marstrand nu eller just nu är jag i bilen ditt men nu kommer hela storyn lite sammanfattat!

Solen lyste hela dagen sola till 3 ungefär sedan så gick jag och pappa i affärer och han var på shopping humör i dag så det blev 3 tröjor 1 par byxor 1 Henri Lloyd jacka sjukt snygg, höstens jacka!

Sedan var det snabbt hem duscha sätta sig i bilen på väg till Göteborg där jag bor som vi skulle på middag så åt middag där men sedan så stack jag och Carro till Örsviken och bada, åhhh det var så länge sedan jag träffa henne mer än 1 månad! Carro är min bästis som ni kommer se mycket i bloggen! Bada sen gick vi till Carro och hoppa studsmatta och sedan blev det lite snack med!

Sedan när vi skulle åka hem så körde vi en med oss som bor i Göteborg city (jag bor lite utanför och dom som vi var på middag bor där med) hon hade en pool som vi bada lite i! Men nu sitter vi i bilen till Marstrand och passa på att göra ett inlägg! Har varit en toppen dag!

Kraam!

 


Kommentarer

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0