8 augusti

Fantastisk dag som i går, ja mitt liv är bara super bra nu jag är lycklig har en sådan bra Mamma eller familj mina föräldrar är skillda men älskar båda mina föräldrar och min hund får man inte glömma och jag har utveklats i ridningen i sommar så otroligt mycket märkte det idag när jag red Louises häst Woody för han är inte så lätt att få i form men jag fick ner hon i super fin form och han trampa sådär fint med benen och lyfte på handen rätt så högt men så är han ju så himla latt, haha fick ju driva driva dirva!
Så har jag så många goa bra vänner älskar er! Hedvig o Jag här nedanför!
Men ni vet ju vad jag har gjort i dag var jätte gått på lyckansslipp och sedan var vi hos Louise och Madde och Clara var där och sa hejdå, vi åker hem till Göteborg i morgon så kommer inte träffa dom på ett år men vi har lovat varandra att träffas i Göteborg men det sa vi ju förra året också träffades vi naj så men nu tror jag vi ska det faktist! Men Kram HAnna have a good night! 

Kommentarer

Ditt Namn:
Kom ihåg mig

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0